Kita rinduuuu.........................................Dia !



Sharmila Bte Salehin :*

Haii makcik , kau nak tahu tak ? Nak tak ? Nak tak ? Haa aku rindu kau laa . Bila laa kita dapat jumpa , dapat lepak , dapat gaduh macam dulu ? Aku rindu semua moment aku dengan kau ! :'/ Even kita start kawan dari Form 4 tapi aku rasa macam dah lama sangat kita kawan . Masa form 4 first tegur kau tengok kau macam sombong jee kan . Duduk sorang-2 pastu diam jee . Nak dengar suara kau punya laa susah ! Lepas Shyra pindah kelas kita terus rapat kan ? Kemana-2 dalam sekolah tu mesti berdua je . Sampai la form 5 kita still together , duduk semua sama-2 . Orang lain tengok kau macam pendiam tapi dengan aku kau tak , kau kuat bebel bila dengan aku , hihi . Tapi bila en kita dapat balik tu semua ? 

Eh nak tau tak aku rindu time kita kat sekolah dulu tau , aku rindu nak buli kau , aku rindu nak tengok kau merajuk , aku rindu nak marah-2 kau sampai kau nangis , aku rindu nak hasut kau makan waktu rehat , aku rindu nak betulkan tudung kau , aku rindu nak tengok kau blurr , aku rindu nak tengok muka kau time kau datang sekolah , aku rindu nak dengar kau cakap 'Bye' kat aku , aku rindu nak main surat-2 dengan kau , aku rindu nak kutuk mereka-2 yang kita taksuka dalam kelas tu , aku rindu nak tolong setlle problem kau , aku rindu nak dengar kau bebel , aku rindu nak tengok kau gelak , aku rindu nak conteng buku kau , aku rindu nak main lukis-2 dengan kau , aku rindu nak tiru homework kau , aku rindu nak melantak dalam kelas dengan kau , aku rindu nak mintak air kau , aku rindu nak merayap dengan kau time rehat , aku rindu nak tengok muka kau time tidur dalam kelas , aku rindu nak belajar sesama dengan kau . Serious dho aku rindu tu semua , aku nak balik tu semua . Kenangan kita banyak kat sekolah je kan sebab kita jarang nak keluar sekali . Hari-2 jumpa kat sekolah , bila aku ponteng , kau pon ponteng jugak . Rindu dho rindu tuu semua ! 

Sekarang kita nak jumpa pon susah , time aku free ,kau busy . Time aku busy , kau free . Makin susah dah sekarang tapi kita dah plan nak sambung belajar sesama kan nanti kan ? Aku harap sangat kita dapat jadi macam dulu . Aku happy sangat dapat kawan dengan kau , kau tahan dengan perangai aku . Kekadang bila kita gaduh aku pergi tempat Ayu kau duduk sorang-2 diam je kat meja . Kau tak pernah mengeluh dengan perangai aku .  Kau ingat lagi tak masa nak SPM ? Kita peluk nangis-2 kan ? Hari-2 lepas habis paper kita lepak sesama . Harap sangat sangat one day nanti kita dapat balik semua memori ni . Kau jangan lupa aku tau tau ? Aku selalu ingat kau , jaga diri kau bila aku takde nanti :')


IDMI :')

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers