End of 2011 ,early of 2012 :)


3 JANUARI 2012 
Okayy i think still belum terlambat kan kalau aku nak wish korang 
Happy New Year , lupakan yang lama , sambut yang baru :)

Okayy this is my story in the end of 2011 :)
Single again ? Ohhmaigod ! What Happen Nazura ?
Okayy come here and listen to what i want to tell you guys :)
In the end of 2011 , i became to Single Girl :)
But why ? Okayy i'll tell you why i became to Single Girl .
Cerita dia macam nii , macam yang korang tahu aku kerja kan sekarang ? Err maksud aku dulu sebab aku dah berhenti dahh sekarang -___- . Biasalaa kalau kerja mana ada masa nak texting nak supersaver sampai memalam buta kan ? Pukul 9 jee mata dah jem , nd i admit aku selalu tinggalkan dia , abaikan dia -.-
At first maybe dia still boleh tahan , tapi kalau lelama sapa yang boleh tahankan ? Then pada 28 Disember , like usual la bangun tengok handphone nd guess what ? Dia mesej cakap dia tak tahan blablabla then cakap kita putus . Nd macam biase jugak laa aku ni mana ada perasaan nak nangis-2 bagai Ewww .
 Lepastu masuk mesej dari Tett tanya :

Tettt : Ehh awak dengan Amie dah tak de pape ke ? :/
Aku : Tak , dah putus . Kenapa ?
Tett : Ohh patutlaa tengok dia seronok wall dengan gegurl siap b baby lagi haha
Aku : Ohh gegurl mana ?
Tett : B**** S****** 
Aku : Ohhh i see , kita kenal perempuan tu . Dia dah lama nak si Amie tu . Biarlaa .
Tett : Hahahahahaha


Lebih kurang cemteww laa bunyiknyaa , aku pon dah tak engat sangat . Seriously aku tak terkejut langsung sebab aku pernah baca inbox Amie dengan ***** cerita pasal perempuan tu . Dorang sebuk cakap yang perempuan tu nakkan Amie . Patutlaa tetibe pagi tu ckap nak putus kan ? Haha Thanks sesangat sebab dah putuskan aku sebelum aku putuskan kau :)
Tu laa cerita cemana aku boleh jadi Single :)


New Boyfiee ? Tunggu jee laaa :'>

And this is the story in the early of 2012 :)



Ehh berhenti kerja pulak ? Apa cerita pulakk nii -,-
Haha kerja cukup sebulan lepas tu berhenti . Okayy its normal i think ;D
Tapi tapi kenapa berhenti ? Err takde apa pon sebenarnyaaa . Cuma parents aku suruh berhenti sebab suruh aku dengan kakak aku amekk 
|
|
\/

LESEN MEMANDU !
Parents aku suruh aku dengan kakak aku amek lesen Motor nd Kereta . Thanks Mak , Babah :)

Itulaa cerita aku di akhir 2011 dan di awal 2012 , aku harap sangat 2012 nii akan mendatangkan kebahagiaan dekad aku , family aku nd korang semua . GoodLuck ;)


Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers