Cerita Di Tempat K****

Dekad cashier :

Abang : Haa adek nak tanya boleh ?

Aku    : Bolehh , apa dia ?

Abang : Adek memang dah tak minat nak sekola kee ?

Aku    : Err kenapa abang tanya ?

Abang : Yelaa sekola tu kan penting , lagi-2 SPM .

Aku    : *diam*

Abang : Sayang kalau berhenti sekolah , nanti susah nak cari duit . Sampai bila nak kerja sini ?

Aku    : *still diam*

Abang : Takpelaa abang cakap jee , tak nak pulak nanti adek cakap abang sebuk .

Aku    : Err abang , kita nak cakap sikit nii .

Abang : Apa dia ?

Aku    : Umur kita 17 tahun , kita dah habis SPM , habis sekolah dengan jayanyaa . Bukan berhenti .

Abang : Ohh yeke ? Abang ingat awak ni baru 15 , 16 tahun . Okayyokayy abang minta maaf .

Aku    : Haaa takpe *senyum*

Abang : Nanti kalau dapat peluang belajar sambung , sayang memuda kalau tak sambung .

Aku    : Haa yelaa , Maseh bang *smile*

Brrr sakitnyaaa hatiiii *angkat kening* . Kenapaaa ramai cakap aku budak tak habis sekola ? Tahulaa muka aku omel *perasan letteww* eh mana ada -.- Kbhai

Aku laa budak yang dah habis sekolaaa tuu :*

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers