Kerja ?


Okayy let's talk about "KERJA" .
Habis SPM ? Tak tahu nak buat apa ? Bosan duduk rumah ? Nak keluar duit takde ? Penyelesaiannyaa ?
Kerjaa laa weyh -.-

Ohyeahhh macam yang korang-2 semua tahu sekarang ni aku digelar "LEPASAN SPM" bukan "PELAJAR" lagii yee *bajet retis* , ini bermakna tugas aku untuk mencari ilmu di sekolah dah tamat , tinggal tunggu masa nak cari ilmu dekad tempat lain pulak . *Yang penting bukan sekola* . Okayy sumpah aku mengaku duduk rumah sementara nak tunggu sampai result SPM keluar adalah satu benda yang paling membosankan -.- lelagi kalau asyik kena tinggal sesorang jee dekad rumah , lagi laa macam yall :3
So aku decide nak kerja ! Kerja mana ? Alaa dengan ayah angkat aku jee , kerja mana takpaya tahu laa :) Kerja tak berat sangat , transport ada , gaji masyukk . Memang okayy sangat lettewww :D . Nd normal laa kalau dah kerja , mana ada masa nak spend dengan family , kawan . Tak habis-2 dengan kerja , dahlaa susah nak cuti , sakittt oOooo . Pergi kerja pepagi buta dah keluar , maghrib baru balik . Tapi takpelaa cari rezeki , sampai bila nak hidup dengan duit mak bapak jee , ye dak ? Cukuplaa 17 tahun parents aku dah tanggung aku hidup , sekarang aku dah besar dah boleh diri atas kaki sendiri dahh :)
Err memang tak dinafikan laa aku jeles tengok kengkawan aku yang still boleh berjalan kesana kemari ,pergi situ pergi sini . Aku jee yang tak boleh ikod , sebab apa ? Sebab kerja -.- Takpelaa ada masa kita keluar sesamee tau , seriously aku rindu sangat kengkawan aku , ecspecially kengkawan yang selalu ada dengan aku , yang selalu teman aku , ada dengan aku tyme susah senang , bukan kawan yang ada bila tyme senang jee , tyme susahh hilang . Aku rindu korang , rindu sangat :'> 

-RINDU KAWAN TAK BERMAKNA AKU RINDU SEKOLAH-
-AKU BAHAGIA DENGAN HIDUP AKU SEKARANG-
THANKS SAYANG PAHAM KITA :)
KBHAI :)

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers