Khas untuk kau lahh ;)


Haii CAPITAL H ;)
Puas dahh kau mintak simpati dekad member-2 aku ?
Puas dahh kau malukan aku ? 
P U A S ? !

Ehh ABANG tolong lahh , jangan nk kebudak-2kn sangat 
kau dah besar , takpaya lahh nk buad perangai mcm budak kecik 
Kau engt kau tulis pasal aku kat blog , kau curi gambar aku , kau suruh member aku bace blog kau tu , aku maken suke kau lah ?
eeee pelisssss ! maken benci kau tahu ? Maken meluat aku dgn perangai kau !

cukup lahh kau text abang aku mintak simpati ,
aku malas nk layan budak mcm kau =='
umur je 18 tapi akal ? serupee itu budak tadika lah -.-

Aku tahu kau bace blog aku kan ? So , pandai-2 lahh pikir sendrik .
Kalau kau terus berperangai mcm ny , memang takk ahh aku nk unblocked kau balek .
k tengss !

Unborn 8.0 Pink Pointer