Haii awakk :D


HUI HUI capital L :)

best kan kalau dapat mate mcm awak ?
boleh jeling orang sane , jeling orang sini 
asal tak suke je , jeling kan ?
bagus lah tu perangai awak :)

hahai awakk , tolong ubah perangai awak boleh tak ?
saya tak suke lah awak .
bile ade orang senyum kat awak , awak buat tak pandang je 
elok ke macam tu ?

saya tahu lahh awak tu pandai , cantek , comel kan 
tp peluke nk buad perangai sampai mcm tu ?
kalau dah perfect tu , jangan lahh nk riak sangat 
kalau Allah nk tarik , sekelip mate je awak 
 beringat lah sebelum kene :)

Unborn 8.0 Pink Pointer