rinduuuuuuu :D


Alolo macamm dah lame je kan tak update blog mushukk ny 
Rinduu pulakk :D
Hihi maklum lahh , exam dah dekad . So mase nak update tu agak terhad sikit #malassebenarnye
Haa Haa korang nampak perubahan takk dekad blog ny ?
nampak nampakk ? 
ape ? tak lawa ? bolehh pegy mampus lahh kan :)
aku tak mintak pendapat kau pon :p
Ahaa , hasil tangan , mata dah tenage yang ade , penadd aku perah nak carik template yang cantekk -.-
asykk tengok yang same je pon bosan jugakk kan ?
ye dak ? :p , nd finally hati aku pon bekenan lahh dekad love-2 ny .
walaupun tak secantekk dan tak secomel blog korang semua ,
tapi aku tetap berpuas hati :D
#ayatskema

Haa ehh ehh , aku nak mintak tolong ny ,
next week aku ade paper pra percubaan . 3 paper je .
tolong doakan aku tau tau . Boleh kan ? Hee iloveyou lahh :*
boiyeeee ~


#EHH MACM PELIK JE GUNE COLOUR OREN -.-'
Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers