Ikhlas dari hati :')


Aku seorang manusia biasa , seorang manusia yang lemah . Aku tak pernah kesah dengan pembenci yang ada kat sekeliling aku , tu hal mereka dengan Allah , bukan dengan aku . Aku tak nak menghukum orang sebab aku tahu aku tak layak . Cuma satu aku minta , aku minta sangat korang halalkan apa yang pernah korang bagi dekad aku , maafkan semua salah yang aku pernah buat kat korang . Aku tak mampu nak minta maaf dengan korang semua , aku cuma ada dua tangan , satu mulut dan dua kaki . So aku merayu sangat-2 korang boleh terima maaf aku dengan cara macam ni . Aku tak kesah apa korang nak cakap , aku cuma nakkan ketenangan dalam hidup aku , tak lebih .


Aku tak tahu bila aku pergi , aku tak tahu bila Allah nak tarik nyawa aku , mungkin sekarang , mungkin besok atau mungkin bila-2 . Aku takod aku tak sempat nak minta maaf dengan korang semua . Aku harap sangat korang tak pertikaikan kenapa tetibe aku buat post pasal ni , tu biar aku sorang je yang tahu :')

MUNGKIN HANYA BILA KU MATI KAU KAN BERHENTI UNTUK MENYAKITI ,
SAMPAI KAPAN AKU BEGINI , TERUS BEGINI , 
TERUS ENGKAU LUKAI . 

Unborn 8.0 Pink Pointer