IDMI :')


Ehh macek , kita kawan kan ? kawan baik kan ? tapi kenapa kekadang aku tengok kau macam tak pernah nak anggap aku kawan baik kau pon ? Yee aku tahu sometimes ada kata-2 aku yang tersakitkan hati kau . Tapi tu semua sebab aku nak sedarkan kau . Kan kita dah janji nak sambung belajar sama-2 , amek course yang sama . Aku nak tengok kau berjaya , aku nak kita sama-2 gembira masa amek result SPM nanti . Sebab tu laa aku selalu pakse kau study , aku ajak kau pegi lib , aku suruh kau pujuk kau mak kau biar bagi kau lepas . Aku suruh kau buat tu semua untuk diri kau . Bukan untuk kepentingan aku ! Kau kawan aku , dalam kelas kita duduk sama-2 , belajar sama-2 . Aku selalu cakap , tak paham tanyaa . Aku tak kesah nak ulang sampai 10000000000 kali pon , asalkan kau paham . Tapi kau macam tak pernah pedulik pon pasal apa yang aku buat . Kau tahu tak aku sedih ? aku selalu nangis bila aku ingat pasal benda nii . Kau macam takde usaha , kau tak hargai pon apa aku buat , kau macam tak pernah kesah langsung ! Kekadang aku rasa macam aku jee yang yeye nak tolong kau semua , tapi kau buat tak pedulik jee . Aku tahu aku tak pandai kalau nak belagak bagus dengan kau , tapi at least ada jugak benda yang aku bole ajar kau even markah yang aku dapat pon takde laa tinggi mana . Takat lulus jee . Please laa , berubah . Untuk lagi bape hari nii jee . Lepas ni takde dah orang nak pakse kau , takde dah orang nak marah kau , takde dah orang nak suruh kau buat itu ini :'>


SERIOUS AKU RINDU KAN KAU YANG DULU . MILA YANG AKU KENAL DULU .
IDMI :'>

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers