Masalah (:

Assalamualaikum :)

Its already 3.30 a.m and im still awake ! but why ? because i can't sleep laa . hewhew :p
haha tak laa , act banyak sangat masalah dalam benak fikiran aku nii
macam-2 masalah ada , satu settle , yang lain pulak muncul 
kayy aku tahu memang semua orang tak pernah terlepas dari masalah kan ? nd aku tahu semua masalah sure bole settle kan ? tapi cemana ? sumpah aku dah blurr gila cemana aku nak settle semua masalah ny 
kalau laa ada hospital yang bole buad orang hilang ingatan aku dah pergi dah , tak kesa laa bape banyak pon nak kena bayar asalkan aku bole lari -..-
tapi malangnyaa tak bole ! i must face it !



apa yang termampu aku buat sekarang hanyalaa berdiam diri :)
hope everything gonna be fine :')
Thanks a lot :)

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers