13 October 2011 <-- Hari yang paling bermakna ♥

Heyy Hye Hello , 
Oke aku excited nak buad post ny , hewhew :D

13 oktober 2011 , hari yang paling bermakna dalam hidup aku 
pagi yang dihiasi dengan keseronokan dan kebahagiaan telah bertukar menjadi kesedihan dah keduakaan :')
Takpelaa memang tiap tiap tahun macam ny , aku dah terbiase dahh :)
harhar back to our topic , semalam kan birthday aku 
start dari petang tu mbe-2 aku dahh wish dah . Hihi Tengs kawan :)
nd tepat 12 malam lagi ramai yang text , nd guess what ?
aku tak expect IF bole call aku nd wish macam mana aku wish masa birthday dia haritu . 
nd after him call , AS pulak call aku . Lagi laa aku tak sangka . Sebab aku ingat dia dahh benci gila dah kat aku . Err tapi kalau dia wish sebab terpakse pon aku tak tahu kan ? Hmm takpelaa  . 
Nd after 10 minutes AS call aku suruh kelua , dia cakap ada barang nak kasi . 
Kayy aku turun bawah , bukak pintu semua nd nampak dia dengan IF dekad dalam kereta nd ada satu plastik tergantung dekad pagar . Lepas aku kelua , IF cakap HAPPY BIRTHDAY , then terus jalan . 
Mak aku cakap macam tak best laa sebab tak kasik face to face . Tapi takpelaa , at least dorang still ingat BIRTHDAY aku :) Thanks kayy 

Besoknyaa pegi sekola , dekad dewan jee bebudak ny dah wish , serious aku happy gilaa ! 
Jimmy Hadin dengan Mila kasik aku cekelat . Seronok ! :D

Hihi nahh tengok hadiah yang aku dapat :D



Hee banyakkkan cekelat ? Tengs Mila , IF , adek Qila , Jimmy , Hadin , Alep , Acap 
i got 10 cekelat , hewhew happy nyeee :D

Kayy Thanks sesangat dekad 460 orang yang wish aku kat facebook , kalau nak list ramai sangat :P
nd tengs dekad korang yang wish aku kat handset :')
kalau yang ny aku bole list . Hihi :D

1 - IFA
2 - FAHA
3 - FAIZ HAZIQ
4 - ALEP FARIX
5 - SERA PEMON
6 - ACAP
7 - MARISSA
8 - AERY
9 - MYRUL FITRIE
10 - ADEK SYAHIR 
11 - AFIQ JEF
12 - RAJA IBRAHIM 
13 - AMIRA SYUHAIDAH 
14 - PISANG 
15 - MIRUL FAHMIE
16 - ISNALIZA MURNI 
17 - ADEK QILA 
18 - AJIM 
19 - WANA 
20 - BOBOT 
21 - LALA


Hee thanks korang korang yang wishh ny ! Kalau takde korang serious birthday aku semalam macam takda makna :') Hihi iloveyouuuu ! :*

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers