OKTOBER :)

Woot Woot ^^ 
pejam celik pejam celik sekejap gilaa dah masuk bulan Oktober kan ? 
so cemane dgn September korang ? 
dah dapat ape yang korang nak ? 
dah telaksana apa yang korang impikan ?
kalau belum , besabar laa :)

 First at all aku nak cakap Alhamdulillah sebab aku dah dapat sempurnakan bulan September aku 
nd now aku kene sempurna kan bulan Oktober aku pulakk :)
Bila dah masuk Oktober ny , hari yang pepaling aku tunggu mestila BIRTHDAY aku !
dah sepuluh bulan aku tunggu hari yang dinanti-2 kan ny :D
tigabelasharibulansepuluhsembilanbelassembilanpuluhempat

 Actually Oktober ny banyak mengajar aku erti kehidupan dan kasih sayang 
Oktober memberitahu aku apa itu pengorbanan :)
Sebab tu aku sayang sangat kat Oktober ny
banyak benda yang berlaku kat bulan ny

 Nak tahu apa azam aku untuk bulan ny ? tak nak ? Oke takpee T_T
kau nak tahu ke tak nak dulik apa aku Hihi 
harhar azam aku untuk bulan ny ialah : 
AKU NAK DAPATKAN SESUATU YANG TERBAIK DAN YANG PALING BERHARGA DALAM HIDUP AKU :)
doakan aku berjaya tau

 Dan bilaa tibanyaa OKTOBER it means ? 
SPM is just around the corner !
tinggal sebulan jee lagi nd start from today aku promise i'll spend my time more on my studies !
no more time for FACEBOOK :)
Wish me luck kayy

 So , aku harap sesangat Oktober 2011 ny akan membawa seribu makna dalam kehidupan aku dalam tahun ny :) nd i hope what you wish will come true :) 
kbhaii
Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers