Alhamdulillah (:

Heyy alls :) Do you miss me ? Yess ? Yeahh imissyou moree Hihi  

Huh seriously bulan ny tired sangat sangat sangatttttt !
but why ? harhar yelaa mane tak nyee dahh laa bulan syawal , lepas tu bnyak open house , belum kire orang datang raya rumahhh lagitu . Tapi tapi tu semua oke lagi , still bole terime sebab penat nyaa bebaloi Hihi :p
Tapi tang TRIAL SPM nyyy memang tak bole blahhh dah ! penad dy . . . fuhh fuhh ! >.<
Haha tapi alhamdulillah segalanyaa bakal berakhir dengan jayanyee :)
Trial dengan Raya akan berakhir lagi berape harii jee :)
SERONOK SERONOK ! :D
#jangan nak seronok sangat SPM lagi sebulan -.-

Even bulan ny bulan yang tersangat penat 
tapi bulan ny jugakk laa yang tersangat wonderful , best!
semuanyaa bejalan dengan lancar dan sempurna :)
 kerana :
* Aku dapat harungi Hari Raya Pertama tanpa air mata :)
* Dapat beraya dengan family nd friends :)
* Dapat menghadirkan diri ke rumah-2 terbuka :)
* Menghadapi exam paper dengan tenang :)
* Tak dibebani masalah-2 dahulu :)
* Berjaya melupakan kisah aku dan IF :)
* Hidup menjadi lebih tenang dan bahagia :)

ALHAMDULILLAH aku bahagia dengan hidup aku sekarang :)
takde lagi masalah yang menyusahkan hidup aku dulu :)
Tengs korang sebab dah support aku bagi nasihat kat aku :)
aku appreciate sesangat :)
Before that , tolong doakan aku dapat keputusan yang baik tau untuk Trial ny :)

Tengs Fer Reading :) Kbhaii iloveyouu

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers