rindu buda neyh ♥

alaa feelingg yee :D
name : ilyas hakim mohamed sharif 
umur : 14 tahun 
stay : taman universiti 
anak kepade pensyarah UTM :D

HAHA okee nyh laa buda yang aku rindu tuhh 
act kiteorang kenal dari 2009 dekad Genting Highland 
tyme tuh aku ikod family angkat aku ,ade hari keluarga kat sanee
nd buda ny is a part of this family 
tk sngke jugakk bolehh jumpe semua pacek macek ,sepupu sepapat keluarga angkat aku nyh 
 tp sumpahh lahhh ! tyme neyh best sngt nd aku still ingat smpai sekarang !

oke gmbar neyh tkde kene mngene -.- tp buda laki tuh laa anak kepade ibu shima nd ayah ajis :D
HAHA okeehh back to the topic 
hmm bileelah aku nk jumpe buda comel neyh lagi kn :(
jumpe abang dy ,adek dy ,mak dy yg sporting tuhh :')
huhh ~
sumpahhh rindu kenangan mase kat genting dulu !

hmmm
 hope one day we'll meet again 


♥ kbaiiii  
Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers