Malaysia Vs Singapore


Assalamualaikum ,
no4,21hensem :D
Pada 28/07/2011 bersamaan dengan Khamis kite telah menyaksikan satu perlawanan yang cukup hebat antara HARIMAU MALAYA DAN SINGA !
perlawanan ini telah berlangsung selama 1 jam lebih live dy Channel 5 nd RTM 1 
#channellainakutaktahusomaafmaaf-.-
Seramai 85000 rakyat Malaysia telah memenuhi hampir keseluruhan ruang di Stadium Bukit Jalil 
Dan keadaan ini amat membanggakan negara !
rakyat yang penuh dengan semangat sanggup berasak-2 hanya untuk menyokong bola sepak negara !

haha okee dahh skema gilee ayat aku kalau buad karangan sah-2 BM failed -.-
act kat sini aku nak cakap yang aku pon tengok bola :p
pukul 8.30 dahh tepacakk depan tb tunggu bola setart Haha
tapi tapi penantian aku dekad 2 jam tuh sia-2 Huh !
Malaysia tanah airku telah tewas di tangan SINGAPORE jiran ku yang sial -.- 
Nahh tengok status aku tadi >.<


memangakusemngatso?
Haha walaupun Malaysia telah tewas di tangan singapore ,tapi serious aku cakap aku tetap bangge jadik rakyat Malaysia !
no7akupunyee :-|
GOOOMALAYSIAGOOOO ! !



Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers