Hari Kantinggg !


Hyee awekkss yang omel momel dan pakwee yang hensem lagi cungg  !

haa haa besok kan kan sekolah aku ade hari kantin tau ! 
BESOK tau bukan harini -.-
tapi aku dahh telebih semangat pulakk nk update cerite ny harini -.-
Okee maaf maaf maaf ~

Dahh stop merepekk ! sambung pasal HARI KANTIN td :D
hikhik dari harituu aku dengar cikgu promote mcm-2 , 
ade game lah wayang lahh 
tapi tapi sumpah aku tak heran tu semua !
yang aku pikir MAKAN MAKAN MAKAN !
hehe :D

tadi mase nak balek aku dengar ade cikgu bincang-2
nk jual rojak buah lahh , air kelapa , buah potong , pizza , kerepekk , ayam golekk (yang ny tipu -.-)
haa best kan kan ? macam sedapp jee dengar :P
hikhik tak kesahh laa ape pon dorang nk jual yang penting S E D A P !
tu yang paleng penting tu ngehhngehh -.-

Err okee stop cerite pasal makan -.-
aku tahu air liur korang dah meleleh kan ?
Haaa pegy amek tuala lap cepatt !
selekehh -.-

Doakan tau besok lahh hari kantin yang paleng seronok untunk kenangan terakhir aku !hee tengs :)
insyaallah besok aku masukkan gambar :)
kboiyee :D


Unborn 8.0 Pink Pointer