fuhhh ~

*haa meyh la same-2 join tiup lilin

haa kw tiup ?sah kw bangang =='
actually FUHH tu bukan tiup lilin laa tp tiup HABUK !
kau tahu tk HABUKK ?
alaa habuk yg warna kelabu yg banyak dekad bilik aku tu haa 
(*dahh tkpaya begelak sangat la dekad bilik kau tu pon same je-,-)
 
nk tahu tk habuk yang ada dekad bilik aku tebal gile ?
same laa macam kau yg suka pakai bedak tebal-2 tu kan ?
sehari dah boleh abis bedak jonsonbobi tu smpai tk cukup kau siap tambah-2 tepung lagi -,-
dahh tkpaya nk kalis sngt laa hari-2 aku mengendap rumah kau
oke cukop balek kepada topik asal 
sebenarnye hari ni aku ponteng skola
so mak aku pon dah tahu yang aku ny pemalas
dy pon dera laa aq lap sane sini 
penad gile kau tahu tk ?
dah laa pagi-2 aku da basuh kasut ,basuh baju
then kene kemas bilik lagi
bayangkan laa kepenatan yang dialami =='
 
nd now baru aku dapat rehat 
(*keja tk habis lagi dah onl )
ishh dah lerr kang tk pasal-2 mak aku jerit dah susah

okeentryakumemgtkbesttksuketkpayabacelaweyh !
kbye (:

Unborn 8.0 Pink Pointer
Daisypath Friendship tickers